woensdag 25 maart 2009

Hoge bomen vangen veel wind

Het is als of de duivel er mee speelt maar elke keer als ik met onze grote en hoge bomen weg moet
dan waait het enorm
Gisteren was ook weer zo'n dag
Ik moest 6 bomen van 4 meter hoog wegbrengen naar een bedrijf waar een nieuw product werd geprecenteerd, en onze bomen moesten in de bedrijfshal zorgen voor meer sfeer
Maar omdat het zo enorm waaide was het weer een hele klus om de bomen in ons eigenlijk te kleine vrachtwagentje te krijgen
En bij het plaatsen van de bomen was het weer een lach wekkend gezicht voor de medewerkers van het bedrijf hoe ik met de bomen aan het worstellen was
Het uitladen viel opzich nog wel mee, maar toen we de hoek omkwamen om bij de grote roldeur naar binnen te gaan, zag de wind zijn kans schoon en kreeg ik er weer van langs

Kortom het was een dag waarop weer veel gelachen heb
nu hoop ik maar dat het vrijdag windstil is want dan moeten de bomen weer opgehaald worden

1 opmerking:

  1. Robert Jan, Mooi verhaal moet je doorplaatsen op Achterhoek Zakelijk. Je schrijft leuk en persoonlijk gaat goed zo:-)

    BeantwoordenVerwijderen

 
Clicky Web Analytics